PureVolume

 
 
 
       

urbanwarhol Listener

Age: 20

Location: League City, TX

 

Recently Played

urbanwarhol hasn't listened to any songs recently.

Liked Songs

urbanwarhol hasn't liked any songs yet.

Favorite Artists (97)

Pure Diva

Metalcore / Experimental

League City, TX

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

Senses Fail Pro

Punk / Alternative / Rock

Old Tappan, NJ

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

Emo Side Project

Acoustic / Emo / Indie

Lawrence, KS

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

Inked In Blood Pro

Rock / Post Hardcore / Rock

Portland, OR

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

Matisyahu

Reggae / Rock / Hip Hop

West Chester, PA

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

Comments (16)

  • AndN said:
    “MAGIC journey” http://www.purevolume.com/UFANCY/videos/4474010/SPACE+UF+-+003 Jun 23
  • TscreamosoulT said:
    omg chica...lol you so rock my world...your wonderful to talk to and i hope we can keep talkin.take care. !Matt! Jul 23
  • _Sophia_ said:
    Hey dear i just checked out this really awesome band SOPHIA its pretty cool and I love their sound, you should check out http://www.purevolume.com_sophia_ Jul 14
  • said:
    Hey bucky whats happenin? haha oohh nothing much here just thinking about our little rebel act a couple weeks ago. and my skin cancer. :] muahaha. well talk to you laterrs haha we is never walkin out of my house again! few i was skurred when you went home i ran up stairs and locked my door. lmao. much love my friend. =] Jun 15
  • TscreamosoulT said:
    hey since im back home i want to catch some shows...if you find out when apollo\'s fall plays let me know...cuz so far ive been runnin around and forgettin to check on them.could ya do that for me? !Matt! May 23
  • Sobepalauan said:
    Uhh.. yeah i got AIM- SobePalauan hmmm your friend knows me? who... ? haha May 22
  • Sobepalauan said:
    Hey there. You are currently my only friend. How are you. May 16
  • staticc x3 said:
    yeah i was sick on wednesday May 05
  • staticc x3 said:
    yeah i was sick on wednesday May 05
  • xtheguyuwishuwerentx said:
    o yeah..my aim is x that one guy xx EAT IT May 03
  •  
 
 
   
 
 

0:00

Friends (26)

 

Posts (2)

 
Signup for PureVolume, or Login.