PureVolume

 
 
 

  • S3X0NT0A5T said:
    i found you while perusing. hello :) Jul 19
  • Preciousgirl7899 said:
    Hey i\'m amanda. how are you? Dec 10
  • Lindz said:
    HEY! i havent talked to you in a long while. how are things? Feb 17
  • Lindz said:
    sounds like fun!!! Sep 13
  • Lindz said:
    im good! some relatives were here for the weekend so that was kinda fun. : ) how was your weekend? Sep 10
  • Lindz said:
    hey. how are you? Sep 08
  • said:
    heyyy how are you? Aug 26
  • Lindz said:
    yea well for me its just today and tomorrow but i know some people in some of my classes already so that should be good! : ) Aug 26
  • Lindz said:
    ahh i hate the first day of school. this is my last week of freedom. : ( Aug 22
  • Lindz said:
    i start school next monday on the 28th. im kinda looking forward to it cuz its my sophmore year but i dont wanna go back cuz of all the homework and stuff. Aug 21
  • Lindz said:
    hey. hows it going?? havent talked in a while so i thought i would drop by to say hi. : ) Aug 20
  • Lindz said:
    nope. i didnt even know some ppl on in my own family cuz its so big. Aug 04
  • Lindz said:
    i think it was WAY more than 50 like 100 or something. but not everyone was dancing. so there was pleny of room. Aug 03
  • Lindz said:
    yup!! there were alot of ppl there and the dance floor was kinda small but it worked out. Aug 03
  • Lindz said:
    i had fun!!! : ) Jul 31
  • Lindz said:
    well free food is always good! its my cousins wedding and my entire family is gonna be there so i wouldnt miss it. its gonna be fun! :) Jul 28
  • Lindz said:
    i just add ppl randomly and i just say hi to ppl i havent talked to before. Jul 24
  • Lindz said:
    hey!! how are you? Jul 21
  • said:
    hey u seem awsome ! hahaha funny photo i love it! peace Jul 07
  •  
 
 

Friends (19)

 
Signup for PureVolume, or Login.