PureVolume

 
 
 
       

Lindz Listener

Age: 27

Location: Elkridge, MD

 

Recently Played

Lindz hasn't listened to any songs recently.

Liked Songs

Lindz hasn't liked any songs yet.

Favorite Artists (73)

Kutless Pro

Christian / Rock

Portland, CA

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

Bowling For Soup Pro

Alternative / Rock

Wichita Falls, TX

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

Jason Mraz

Indie

Mechanicsville, VA

 

A Bird A Sparrow

Rock / Pop / Indie

North hollywood , CA

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

As Tall As Lions Pro

Ambient / Indie / Rock

Long Island, NY

Play/Pause Toggle
   
 
 
 

Comments (2047)

  • AndN said:
    “MAGIC journey” http://www.purevolume.com/UFANCY/videos/4474010/SPACE+UF+-+003 Jun 23
  • DevilInMyDNA said:
    yeah something like that :O im sorry, PM me!! Mar 24
  • DevilInMyDNA said:
    haha im sorry baby, my gf is kind of pissed off when she sees something like that :D Mar 19
  • JÆ follow -> @SWITCHINGTOGUNS said:
    hey srry for the late reply -- check out the color morale, of mice and men, the word alive if you dig on heavier stuff...=) Mar 02
  • DevilInMyDNA said:
    aww cool! ;D who was playing? :D Jan 29
  • JÆ follow -> @SWITCHINGTOGUNS said:
    excellent! i will put em on my list!! =)) Jan 25
  • DevilInMyDNA said:
    well i dont know what they really do actually :D maybe working at Rehab :D Jan 20
  • JÆ follow -> @SWITCHINGTOGUNS said:
    nice! i like the cab and ff5 is on my list to listen to, lol you can if you want, i was actually just looking for some new music tho XD Jan 16
  • DevilInMyDNA said:
    i wanna be a social worker :D Jan 14
  • JÆ follow -> @SWITCHINGTOGUNS said:
    makes sense so what have you been listening to lately? Jan 12
  •  
 
 
   
 
 

0:00

Friends (808)

 

About

Hey, im Lindsey. Get to know me,and youll find out what i like to do with my life.

Signup for PureVolume, or Login.